» » "Екабайт - Эльмаш" - информационное письмо

"Екабайт - Эльмаш" - информационное письмо

Автор: zasypkin    26-05-2018, 18:49

Уважаемые участники!

Спешим сообщить, что в предстоящий понедельник (28 мая) состоится 1-ый тур III чемпионата "Екабайт-Эльмаш"! 

 

Организаторами турнира была проведена жеребьевка команд, видео которой будет доступно в нашей группе ВК https://vk.com/ekabyte_elmash в ближайшее время (итоги жеребьевки представлены ниже)!

Расписание на первый тур уже доступно на нашем сайте по ссылке

Всем представителям и руководителям команд напоминаем, что согласно регламенту чемпионата (можно скачать по ссылке), все команды должны принести на 1 тур заполненные заявочные листы (образец доступен по ссылке)

 

Также напоминаем, что оплата за матч производится ДО НАЧАЛА МАТЧА!

 

Информация по чемпионату:

  • участие принимает 16 команд;
  • два тайма по 25 мин.;
  • формат 5+1;
  • матчи будут проходить каждый понедельник 20:00, 21:00, 22:00;
  • играем на стадионе СОК "Калининец" (ул. Краснофлотцев 48);
  • парковка возле стадиона;
  • качественный инвентарь для проведения матчей (брендированные мячи "5-ки" и манишки);
  • квалифицированные арбитры;
  • видео-обзоры матчей
  • фотоотчеты с матчей;
  • кулер с питьевой водой (чай в прохладную погоду);
  • награждение всех призеров по итогам чемпионата сувенирной продукцией (кубки, медали, дипломы, индивидуальные награды);
  • награждение призеров чемпионата подарками от "Екабайт" и партнеров турнира (сертификаты, инвентарь и т.д.);
  • освещение турнира на сайте и в группе ВК;
  • ведение статистики чемпионата (список бомбардиров, предупреждения/удаления);
  • отсутствие взноса на чемпионат;
  • оплата производится только за матч - 1 600 р.

 

Справки по тел.: 

+7 (902) 15-15-598 Ярмиев Вячеслав (Главный судья соревнований);

+7 (922) 617-80-00 Белобородов Данил (куратор чемпионата "Екабайт-Эльмаш") 

 

Группа А:

  1. ЗИК-3
  2. Альянс
  3. LuganG
  4. Атлант
  5. БАУ-Инжиниринг
  6. Тека
  7. Новатор
  8. Автовыбор

Группа Б:

  1. ЗИК-40
  2. Пожарная часть №7
  3. Сократ
  4. ЗИК-6
  5. Атлетик
  6. Ультра14
  7. Гранит
  8. ЮЦ Траст
1 542     

Комментарии
(75)

window washing near me 5 июля 2018 13:02
I see the greatest contents on your blog and I extremely love reading them.   window washing near me
PPC Marketing Dubai 6 июля 2018 11:53
I'm happy to see the considerable subtle element here!.    PPC Marketing Dubai
voyance gratuit 7 июля 2018 23:31
Personally I think overjoyed I discovered the blogs.   voyance gratuit 
car parking shed 9 июля 2018 11:57
Thanks for your post. I’ve been thinking about writing a very comparable post over the last couple of weeks, I’ll probably keep it short and sweet and link to this instead if thats cool. Thanks.  ?car parking shed???
cultural 24 июля 2018 15:36
I see the greatest contents on your blog and I extremely love reading them. cultural
Serrurier voiture 31 июля 2018 15:37
Hey, great blog, but I don’t understand how to add your site in my rss reader. Can you Help me please? Serrurier voiture
movers and packers Dubai Abu Dhabi 1 августа 2018 15:13
I curious more interest in some of them hope you will give more information on this topics in your next articles     movers and packers Dubai Abu Dhabi
Geometry Dash Download 9 августа 2018 18:05
I read your post and I found it amazing! thank! ?Geometry Dash Download Free Full Version APK???
domestic cbd merchant accounts 12 августа 2018 13:57
I am a new user of this site so here i saw multiple articles and posts posted by this site,I curious more interest in some of them hope you will give more information on this topics in your next articles.     domestic cbd merchant accounts
movies 123 13 августа 2018 15:42
Thanks for providing recent updates regarding the concern, I look forward to read more.?movies 123???
beauty 15 августа 2018 11:22
A good blog always comes-up with new and exciting information and while reading I have feel that this blog is really have all those quality that qualify a blog to be a one   beauty  
muneebkhatri 15 августа 2018 17:56
A debt of gratitude is in order for giving late reports with respect to the worry, I anticipate read more.  ?McDonald’s Customer Satisfaction Survey???

Glad to chat, your blog, I seem to be forwarded to more reliable articles and. watch nfl online
Dil Hi To Hai 16 августа 2018 23:51
I curious more interest in some of them hope you will give more information on this topics in your next articles.     Dil Hi To Hai
click this over 18 августа 2018 12:52
Hi there, I found your blog via Google while searching for such kinda informative post and your post looks very interesting for me.  ?click this over here???
i how to install 19 августа 2018 15:46
Thank you for the post. I will definitely comeback.  ?i how to install???
delacruzplasticsurgery 19 августа 2018 23:31
Please let me know if you’re looking for a article writer for your site. You have some really great posts and I feel I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I’d absolutely love to write some material for your blog in exchange for a link back to mine. Please send me an email if interested. Thank you!    https://www.delacruzplasticsurgery.com/large-volume-liposuction
MychaelAlone 23 августа 2018 03:02
Народ кому интересно нашла уникальный торрент плеер Kino-Torrent версия PRO Все фильмы, сериалы и мультики в одной программе - просмотр и скачивание. Бесплатно и без рекламы. Быстрый поиск по всему рунету. Обновления фильмов точно в день выхода в кинотеатрах. Сегодня добавленно: "Мег: Монстр глубины" "Днюха!" "Mamma Mia! 2" Скачать Kino-Torrent версии стандарт можно с офф сайта: KinoTorrentSetup Скачать Kino-Torrent версии PRO (Nulled) можно здесь: KinoTorrentPro
Teer counter 27 августа 2018 12:31
Hi there, I found your blog via Google while searching for such kinda informative post and your post looks very interesting for me  ?Teer counter???
helpful site 28 августа 2018 17:20
This was incredibly an exquisite implementation of your ideas?helpful site???
medical events 28 августа 2018 22:19
I quite like reading an article that can make people think. Also, thanks for allowing for me to comment!  medical events
Mariam Khan 29 августа 2018 11:34
Thank you for the post. I will definitely comeback.    Mariam Khan
Bigg Boss 12 30 августа 2018 15:19
Well we really like to visit this site, many useful information we can get here.   Bigg Boss 12
Fitness 30 августа 2018 22:17
I am a new user of this site so here i saw multiple articles and posts posted by this site,I curious more interest in some of them hope you will give more information on this topics in your next articles.  Fitness  
medical seminars 31 августа 2018 11:44
Going to graduate school was a positive decision for me. I enjoyed the coursework, the presentations, the fellow students, and the professors. And since my company reimbursed 100% of the tuition, the only cost that I had to pay on my own was for books and supplies. Otherwise, I received a free master’s degree. All that I had to invest was my time.    medical seminars
Happy Thanksgivin 8 сентября 2018 13:47
I would like to thank you for the efforts you have made in writing this article. I am hoping the same best work from you in the future as well..?Happy Thanksgiving with White Families Memes 2018 Twitter Pinterest???
bise sargodha 10 сентября 2018 11:49
Thanks for posting this info. I just want to let you know that I just check out your site and I find it very interesting and informative. I can't wait to read lots of your posts.?bise sargodha 12th class result 2018???
Jenny Rose 10 сентября 2018 20:20
This is a very nice blog that I will definitively come back to more times this year! Thanks for informative post. https://custompackagingboxes.co.uk/shop/pop-corn-boxes/
best dog chew 11 сентября 2018 12:16
I liked your article and I hope you will have many entries or more best dog chew toys for puppies
canon driver 13 сентября 2018 11:58
I have read your article; it is very informative and helpful for me. I admire the valuable information you offer in your articles. Thanks for posting it.
canon driver
Liposuction in lahore 14 сентября 2018 00:11
I really enjoy simply reading all of your weblogs. Simply wanted to inform you that you have people like me who appreciate your work. Definitely a great post. Hats off to you! The information that you have provided is very helpful.
http://www.aesthetices.com/